bejelentkezés K&H e-bank kódbeolvasás / mobil-token funkcióval
automatikus bejelentkezés
amennyiben van internet kapcsolata mobil eszközén:
- indítsa el K&H mobilbank alkalmazását a mobil-eszközén
- válassza ki a „mobil-token azonosítás” vagy a „K&H e-bank kódbeolvasás” funkciót
- irányítsa az eszköz kameráját a középen található színes kódra
- mobil eszközén adja meg mPIN kódját / biometrikus azonosítóját
- a rendszer automatikusan bejelentkezteti a K&H e-bankba
irányítsa ide mobilja kameráját!
Amennyiben a kód érvényessége lejárt, kérjük frissítse az oldalt.
A mobil-token aláírási szolgáltatásokat a mobilbank alkalmazásunkban tudja igénybe venni. A használat megkezdéséhez töltse le a legújabb verziót!
manuális bejelentkezés
amennyiben nincs internet kapcsolata mobil eszközén:
- indítsa el K&H mobilbank alkalmazását
- válassza ki a „mobil-token azonosítás” vagy a „K&H e-bank kódbeolvasás” funkciót
- irányítsa az eszköz kameráját a színes kódra
- mobil eszközén adja meg mPIN kódját / biometrikus azonosítóját
- gépelje be a mobil eszközén megjelenő bejelentkezési kódját ide:
& TE tudtad?
- A böngészősávban található internetes cím (URL) megmutatja, hogy a valóságban melyik oldalon vagy
- A K&H e-bank belépő felülete https://ebank.sso.kh.hu
& mit tegyél, ha nem a K&H Bank URL-jét látod?
- NE add meg belépési adataidat
- zárd be a böngészőt
- csatolmányként továbbítsd a levelet, amiben a csaló linket kaptad az informationsecurity@kh.hu címre
& mit tegyél, ha csalás áldozatává váltál?
- haladéktalanul hívd a TeleCentert a +36 1/20/30/70 3353355 számon
- látogasd meg a https://kh.hu/biztonsag-a-penzugyekben oldalt, ahol lépésről lépésre végigvezetünk a teendőkön
- tegyél rendőrségi feljelentést